2022年1月9日 星期日

Shibui 洋食屋


九龍城出名多美食,以前會想起泰國菜、牛肉餅等,隨著不斷發展之下,開設了不少特色CAFE及餐廳,而近年興起了昭和日式餐廳熱潮,今次揀了最近人氣打卡之選-Shibui洋食屋,唔想等之下最好BOOK位,THANKS YAN BOOK位呢>3<。


懷舊昭和之感的門面,傳統優雅,好明顯打卡位來。





裝潢以鵝黃色為主調,有著既浪漫又溫暖之感,昭和的特色,牆上掛有復古時鐘及電話等裝飾,和洋兼並,天花上有蒸氣火車十分搶眼。









餐廳主打日本洋食,蛋包飯及布丁都好想試下。



青‧天,主食+$48,由橙、檸檬、梳打及柚子雪葩組合而成,同個名好match,似藍天,賣相靚,味道清新,喜歡柚子雪葩的清香味。

餐湯-忌廉蘑菇湯,質感稠身,味道濃郁。

黑白芝麻醬薯仔沙律,味道偏淡。



和風旋風蛋包飯,$88,賣相不俗,蛋夠滑,內裡的茄汁炒飯,就茄汁飯冇乜配料,味道普通。

紅酒牛肋條伴飯,$148,牛肋條份量適中,紅酒味淡,牛肋口感唔韌但唔算肉嫩,牛肉味不濃,味道普通。

和風小太陽肉醬扁意粉,$138,味道正常水準。

昭和布丁,$48,賣相十分可愛,口感軟滑有蛋香,不俗。

餐廳樓上有個限定選物店,仲有隻貓店長~但果日太趕時間走錯過左><~有興趣人仕去食野順便可去下。

環境取勝,冇得去旅行,來個偽旅行。食物味道普通,有進步空間,服務態度值得一讚,親切有禮又快手呢。

九龍城侯王道22號地舖













沒有留言:

張貼留言