2022年1月2日 星期日

屯の大阪章魚燒

假日去了葵廣行下掃街,友人話有間章魚燒好想試下,去到覺得個名好眼熟,原來係屯の大阪章魚燒!係屯門好出名(可惜屯門對我來講太遠無緣一試就執左),而重開呢間係由兩位年青熟客接手開嘅,同睇電視見歌手鄭欣宜都幫襯過~一於試下先!



多款口味的章魚燒,十分有創意,每款都好想試,揀左和風蜜糖芥末及松葉蟹皇蟹膏。
除了章魚燒,仲有其他小食。
即叫即製,比錢後等10-15分鐘到先有,呢個moment周圍行下或買野飲先。



和風蜜糖芥末,$30,一盒有6粒,熱騰騰大大粒,醬料分量十足,大量木魚及海苔粉,因係即整真係好熱食果陣小心焫嘴,口感外酥內軟嫩,章魚粒彈牙,蜜糖芥末好惹味。



松葉蟹皇蟹膏,$34,大量的蟹膏醬,味道鮮味濃郁,口感豐富,唔會好怪,仲要幾好味。

份量十足的章魚燒,下次有機試埋其他味。

葵芳葵富路7號葵涌廣場3樓摩登世界1號舖









4 則留言: