2022年1月4日 星期二

呼吸星球


久違了的約會,12月的假日約了小機出來一聚,人大左實在太少時間見面了,難得聚下,BOOK大家都想去好耐的呼吸星球,唔想等,BOOK定位最好。


適逢聖誕時節,門面及內堂都有聖誕佈置,甚有氣氛。





呼吸星球,前身為呼吸咖啡,而店子是由坐擁60年歷史的白宮冰室改建而成,保留原有的招牌、卡位及花窗等,有著舊日痕跡的設計,真‧懷舊,咁有歷史價值,必去。



























內堂每一個角落都擺放了不少昔日的懷舊物品及復古擺設,就像懷舊博物館一樣,舊招牌、郵筒、電話、玩具等,好多都充滿兒時回憶,忍唔住周圍睇下。









餐廳主打日本料理,招牌是沖繩石垣牛,當然一試。

金星-Rose Latte,跟餐價$39,(跟餐正價飲品減$20),茶具十分精美,拉花靚,淡淡的玫瑰香。

冥王星-Mint Latte,跟餐價$39,(跟餐正價飲品減$20),小機的。

柚子清湯石垣牛燉肉定食,$166。

石垣牛燉肉,賣相有點似關東煮,配料有海帶、蒟蒻等,燉肉份量適中,口感鬆化,牛味濃,美味!柚子清湯,淡淡的清香味,不俗。







定食包括前菜、糙米飯、沙律及湯,十分豐富呢。

極上火炙半熟石垣牛燒肉定食,$269。





,薄片的牛肉,香口惹味,口感軟嫩,幾好味。

個景唔至打卡咁簡單,有歷史價值,好多懷舊物件勾起昔日的香港,食物有水準,價格合理,下次有機再去。

土瓜灣馬頭角道91號地舖

飯後順便去牛棚行下。













2 則留言: