2022年1月16日 星期日

L'AMOUR

 
1月之星生日飯-即係在下www,因為禁18:00後堂食,改左食LUNCH,今次揀了大埔的L'AMOUR, fine dining餐廳,具簡介-由前文華東方酒店主廚率領團隊打造的法國菜餚,來頭唔細,可以一嚐高質的法國菜~期待!










門面有一座鋼琴,白朦朧一片的玻璃大門,充滿神秘感,玻璃門一開就會變透明,關門變返白色,私隱度高,感覺自在。
內堂裝潢高級有格調,樓底高,華麗的水晶吊燈、名貴的酒類,甚有氣派,昏暗的燈光,浪漫情調,座位闊絡,梳化座位十分舒適。



餐牌,$688一位,包括餐湯、前菜、多士、輕食、主菜及甜品。


蝶豆花木魚清湯.鯛魚刺身,蝶豆花木魚清湯,色彩豔麗,以食用花作點綴,木魚清湯味道清淡,刺身口感爽滑。

因為是不同色的食用花,禁不住想影。



法式牛肝菌忌廉濃湯,精緻的擺盤藝術,像畫作一樣,牛肝菌忌廉濃湯,味道濃郁,質感稠身,不俗。




特級魚子醬多士,魚子醬感覺名貴,鹹香帶鮮的味道,多士脆口,美味。



鵝肝脆撻,賣相十分精緻,而且有創意,餅皮脆,內餡入口軟滑有蛋香,鵝肝味甘香美味,估唔到味道會夾呢。



牛扒,要了5成熟,不過好似熟左少許,牛扒牛肉味濃,肉質軟嫩,薯蓉口感軟滑香口,配菜擺盤甚有藝術感。

Tiramisu,賣相精緻,口感細膩,內有粒粒的鬆脆餅粒增強了口感,味道有咖啡芳香及少許酒香,不俗。

藝術的料理,締造色香味俱全的菜餚,視覺及味覺都得到享受,環境高雅,坐得舒適,服務態度有禮,Thanks YAN、YIN and 阿E請的生日飯呀>3<~~~~~!

大埔大埔太和路15號太和中心地下38號舖









4 則留言:

  1. 生日快樂!祝你身體健康,日日有食神:)

    回覆刪除
    回覆
    1. THANKS~~~^_^~~
      太耐冇寫BLOG而加先回~wwwwwww

      刪除
  2. 回覆
    1. THANKS~~~^_^~~
      太耐冇寫BLOG而加先回~wwwwwww

      刪除