2021年7月14日 星期三

Wonderlous

 


6月同田會長的二人茶聚。
Wonderlous,近期IG的人氣花藝店子,除了賣花外,亦設有cafe及workshop,係一間匯集花店、茶室及工作坊於一身的多類型店子。
4月book都要6月先有位,實在太受歡迎了~Thanks田會長book位>3<。

店子暫時只接受IG預約,分12:00、14:00、16:00等三個時段,限時90分鐘,只收現金。
*7月唔知時間上有冇改變,最好都係上IG問下。






















店面有著小清新之感,店內樓底高有空間感,裝潢以淺色為主調,木系傢俱設計、白色牆身、淺灰地板,簡約和諧風格,燈光柔和,有relax之感,四周滿佈乾花及鮮花的佈置,猶如置身花花世界裡,木櫃上擺放了香油、陶器及木製品等。

位子不多,目測三個位置,窗口二人位、外面二人位及室內圓枱三人位,我們係圓枱位置,個人幾喜歡呢個位,感覺舒適。
人少少,可享受寧靜之感。





店子以輕食為主,食物選擇不多,來得都係坐下嘆下茶同cake。



杏仁榛子咖啡(熱),$45,都幾大杯,口感綿滑,香咖啡味,杏仁榛子香甜有層次,水準不俗呢。

桂花雪梨茶,$68,田會長的,試了點,有清香的味道呢。



海老伴日式冷麵,$78,因為未食lunch,想食點飽肚的,日式冷麵好岩而加呢個炎夏食,蝦夠爽口,蕎麥麵正常水準,清新之感。


義大利綠茶芝士餅,$68,口感軟滑,芝士味濃,綠茶味唔算太濃郁。

環境絕對冇得輸,感覺自在,店員服務態度親切恩勤,食物水準普通,咖啡不俗,打卡之選。

佐敦官涌街4號地下
10:30am-7:30pm














2 則留言: