2021年7月26日 星期一

小糖鈕 (尖沙咀)




High Tea去不成,想去的甜品店蛋糕又售罄T_T...但仍然好想食甜品,上網搵到小糖鈕,前文華餅廚開設的甜品店,多款甜品賣相吸引,仲要係黃店,一於去幫襯。
去到時差不多6:00,即問仲有冇甜品食,幸好仲有。











店子面積頗大,以衫鈕為主題,灰色的牆及地下,彩色的畫作、衫鈕牆身色彩繽紛,燈罩都有鈕的圖案,彩色鮮明。







餐牌,多款甜品選擇,亦有熟食,可以食埋晚餐,但呢一刻只想食甜品,要了拼盤,彌補返去想High Tea嘅心wwwww。

泡沫咖啡(凍),$48,天氣太熱要了凍飲,咖啡味偏淡。

香檸薄荷梳打,$45,小機的,會出煙的飲品~~~實在太震撼了!感覺係好清涼。

大糖鈕特選拼盤,$238,5款主打甜品+三款神秘甜品,賣相精緻,色彩繽紛,有藝術之感。
職員介紹每款甜品及食的先後次序,相當細心。

主打甜品:

富士蘋果撻,有雪糕,建議先食,微熱,酸甜的蘋果肉香及玉桂味。

小糖鈕森林(意大利黑松露‧白朱古力忌廉),賣相感覺像森林,蛋白餅,有淡淡的黑松露味,白朱古力忌廉幼滑,獨特的味道。

意大利芝士餅,口感軟滑,香咖啡味。

柚輪(蜜柚芭菲拿破輪),淡淡的蜜柚香,味道清甜。

冰綠茶‧70%朱古力(綠茶芝士冰餅‧特濃朱古力),因為最濃味建議最後食,綠茶芝士冰餅,黑朱古力濃郁,都幾美味。

神秘甜品:

伯爵茶麵包布甸,有雪糕,建議先食,伯爵茶偏淡。

鳳梨蛋糕,建議先食,有衫鈕朱古力作點綴,入口軟滑,同有鳳梨味香,味道清新。

朱古力手指慕絲,口感軟滑。

甜品味道幾好,同有特色,有機要試下玫瑰荔枝燉蛋及咸檸七呢。

尖沙咀堪富利士道6-6A號3樓

周圍行下。
















 

1 則留言: