2021年7月12日 星期一

Plan B Cafe


約了小機及田會長到了尖沙咀一轉,順便食lunch,想去的餐廳full左,Plan B轉場,見到有間新開張的café,之前都有立過下眼,今次走去睇下,順便起下底,由黃店茶記老闆開設的café,揉合港式及西式的飲食文化,推出具創意的菜式,幾有特色一於試下。


餐廳有兩層,裝潢以黑白灰為主調,下層樓底高,抬頭有一幅巨型的畫作,與茶記幅畫有同工異曲之妙,亦增添藝術之感。













我們3人在上層,上層樓底矮,但感覺有私人空間,有家居之感,同時有不少佈置及擺設,月亮燈,太空人及模型,仲有吊椅,都幾多打卡位。















餐牌,食物及飲品都幾多選擇呢。



維也納綠茶,$46,我同小機都揀呢個,枝蜜糖攪棒好可愛,綠茶味濃厚,口感綿密,不俗呢。

草莓抹茶鮮奶,$46,田會長的。

魚香茄子意大利飯,$138,港式魚香茄子配上西式的意大利飯,感覺有創意同時有點怪,究竟味道會如何呢?唔理喇一野轟落去~味道又正常喎,魚香茄子味道濃郁,意大利飯又咬口,微辣,頭幾啖味道不俗,不過食食下就覺得有點鹹同漏。

卡邦尼溫泉蛋意粉,$118,小機的。

蜜汁叉燒漢堡,$138,田會長的。

食物有創意,味道正常水準,支持良心小店。

尖沙咀山林道3號協榮商業大廈地舖
















2 則留言: