2021年6月24日 星期四

峇里堂



收工後約了4人飯聚,感覺上好似好耐冇4人聚了,揀了之前想去的餐廳-峇里堂,印尼菜,前身為昔日老店峇里餐廳,現在由第二代情侶檔重生開店,大廚是印尼人,本身好少食印尼菜,好奇試下,Thanks田會長book位,4人,19:30。






餐廳面積頗大,灰色水泥牆身、木枱椅,彩色玻璃吊燈,裝潢簡潔。

有自助斟水。















餐牌,食物選擇唔算好多,加上大家又唔太肚餓,要了兩個飯餐、一個小菜、串燒及甜品,4人開心些牙。

鮮檸氣泡咖啡,跟餐(主食飯類)+$18,天氣太熱,想飲杯凍啡,咖啡味不太濃,微微的酸,感覺清涼。

鮮椰汁紅豆冰,$36,田會長及King的。

雙色咖央多士,$34,似乎係名物之一,好奇一試,黃綠色的多士,賣相鮮艷,內餡咖央及牛油份量較少,甜甜地,味道普通。

特製峇里式串燒,$44@2串,成份有魚肉及蝦肉,口感軟腍,香料味重。

峇里堂海鮮煎,$66,賣相同口感都有點似蚵仔煎,面層有蝦片、芽菜及青瓜等,入口有蝦醬的味道,海鮮煎口感唔太酥脆,比較腍,內餡有蝦及帶子,味道普通。

不變‧招牌巴東牛展肉飯,$66,+$8要了金貝飯,以香茅、薑黃、檸檬葉、香料及椰汁製作而成,飯粒粒分明,入口淡淡的椰汁及薑黃味,香料味重,味道清新,牛展肉份量適中,口感柔軟,醬汁味道濃郁。

印尼沙嗲炒豬肉飯,56,比較偏甜沙嗲醬,豬肉香口,喜歡甜沙嗲的人可一試。

峇里堂珍多公雞冰冰,$42,公雞碗係賣點,有珍多、紅豆及大樹菠蘿等配料,冰有椰香味,味道香甜透心涼,消暑佳品。

張單,找亮點www~So I say I Love U~

食物有特色,呢區來講真係幾抵食。

尖沙咀彌敦道176號The Nate3樓










沒有留言:

張貼留言