2021年3月16日 星期二

Mr Cardigan Plant House

星期六同田會長及king3人一齊去最近人氣頗高的Mr Cardigan,白色貨櫃cafe,上網見到環境及食物都好靚,打卡之選,即想去一轉。

cafe只開星期六及日14:00-18:00,沒有book位只有walk in ,想去要比點耐性等下。
預好多人幫襯,提早時間去,到場時約13:40到已有人龍,果然受歡迎。

約2:10到開門,編排座位有點亂(頭轉客人自己揀位,3人位比左2人坐),在場有幾台2人位空左係到,但排隊的客人多數都係3-4人組合,隔左段間之後,餐廳先張果幾張枱加櫈變3人位,呢方面可改善下。

等到大約14:40入場,1.5小時用餐,沒得調位及reorder。

















由白色貨櫃建成的cafe,貨櫃前的吧枱,真係打卡之選,露天茶座,感受大自然的風景,適逢木棉花季,邊嘆茶邊賞花,涼風輕輕吹,都幾寫意,cafe周位種植不少綠色多肉植物,花花草草,有著小清新之感。



自行取餐具。





旁有個小農地,種植了蕃茄、粟米等農作物。

輕食為主,選擇不多,大家揀左幾件蛋糕及吐司開心些牙。
先付款後上食物,不收加一。

等左陣好快有野食,賣相太靚了~不停狂影。

巨峰提子梳打,$45。
熱帶水果茶,$65,田會長的。
柚子檸檬梳打,$45,king的。

巨峰提子梳打,$45,水果、果醬及梳打水都係分開上,可自行調味,清新的組合。

吸管匙羹,環保又方便。

煙三文魚芝士醬法包,$45,法包口感有點硬,煙三文魚薄身,芝士味唔濃,味道正常。

香蕉藍莓吐司,$45,賣相靚,麵包鬆軟,香蕉、藍莓配上牛油及士多啤梨醬,味道香甜,不俗。

自家製蘋果批,$45,賣相十分精緻,以半個天之驕女蘋果作點綴,實在太點題喇~蘋果批,個皮唔算太酥脆,內餡料十足,多粒粒蘋果肉,口感軟滑,有濃郁蘋果味及肉桂香,微酸不太甜膩,好味。

芒果芝士蛋糕,$45,以食用花及水果配搭增添美感,有心思,入口淡淡的芒果味,不太甜,口感輕盈,似慕斯蛋糕。

飲品及吐司多是現成野,味道正常,配搭得好靚,視覺必勝,蘋果批好味,環境relax,價格合理,有機再去多轉。

好多木棉花。

地點:新界大埔山寮路路囗
開放時間:逢星期日14:00-18:00
交通:前往大埔墟乘搭75k巴士或20C小巴,山寮站下車



























沒有留言:

張貼留言