2021年3月7日 星期日

婆婆珈琲屋 (尖沙咀)

星期五約左4人飯聚,齊齊探婆婆,揀左近期人氣店婆婆珈啡屋,之前餐廳收6:00太早去唔到,而加改左收9:30,放工即去一轉,thank田會長book位,book左8:00,4位。









7點多去到,見咁早就係婆婆雜貨店行下,雜貨店同cafe係同層,出面係雜貨店,行到入去就係cafe。
雜貨店售賣日本及不同國家的工藝品,甚有特色。

行左陣去cafe,開始有波折⋯餐廳話冇呢個booking,@_@!同朕再check下發現係漏左呢個booking...都幾混亂⋯不過都盡快安排到4位比我地,入到去坐剛好8:00,用餐時間1.5小時。











餐廳走日式懷舊風,具昭和風格,木枱椅及牆身,枱上擺放了盆栽及日式擺設,玻璃吊燈、懷舊電話等裝飾,甚有復古之感,打卡一流。



自助取餐具,斟水,蝶豆花水可一試。





我地4人坐的位置,類似廂房,坐位闊洛,感覺舒適自在。







主打和式輕食,飲品有茶、咖啡等。唔知係味做埋晚市之下,好多食物都冇(想試的月夜及茄子都售罄),只好食其他。



先付款後上餐,但都係照有加一服務費。

蝶豆花水,同清水一樣冇乜味,但靚。

柚子冷珈琲,$68,上層是Espresso ,底層是柚子,味甜酸酸甜甜,清爽之感。

富士山,$78,田會長的。

五品料理,$128。
自選料理,可選3 cold 2 hot 或 3 hot 2 cold。

用上精緻的器皿盛載,甚有美感。

啤酒柚子蘿蔔漬,自家製的漬物,口感爽脆,酸酸甜甜好開胃。

明太子富士山飯團,賣相精美,富士山的造型好可愛,飯團冇乜特別味道,內餡明太子好少,味道普通。

冷菜:胡麻菠菜,味道清新。

冷菜:清酒溏心蛋,入口軟滑,食食下先有微微的酒味。

熱菜:婆婆咖哩,味道唔太辣,甜甜地,溫和口味,內有雞肉、薯仔及紅蘿蔔等,份量適中,味道不俗。



辛口明太子手羽,賣相飽滿,內有好多明太子,少少辣,都ok。

蒲燒鰻魚,鰻魚質素,都幾大差異,鰻魚偏瘦同焦,味道普通。

田會長同小機的鰻魚好肥美⋯
我同king嘅鰻魚好似魚乾⋯
冇比較冇傷害www。

昭和焦糖布丁,$42,似乎係人氣,得返一個,賣相好吸引,動L~好有彈性,味道普通。

沖繩海鹽·富士山,$98。

打卡之選,富士山蛋糕,用芝士蛋糕及海綿蛋糕組合而成,上層是奶蓋,有片糖漬柑桔作點綴,十分精美,食落芝士味濃。海鹽雪糕,鹹甜交織,味道有層次,牛油味都重,質感都有點牛油之感呢。

北海道牛乳芒果千層蛋糕,$52,味道一般。

打卡之選,環境取勝,食物賣相精美,味道普通,咖哩較好味,熟食價格合理,甜品貴少許,幾有特色值得一去。

尖沙咀彌敦道176號The Nate1樓


























沒有留言:

張貼留言