2021年3月23日 星期二

Boholic (長沙灣)

近期人氣店-Boholic,波希米亞風格的cafe,見介紹食物不俗環境幾靚打卡之選,田會長都話唔錯,今次一於去試下,book了2人,19:30。
提早少少去到,填埋資料就入去。
















餐廳有兩層,上層樓底比較矮,但感覺較有私人空間,有個梳化位係打卡之選。下層樓底高,有空間感,門口有個鞦韆比大家打卡,個鞦韆位係獨立空間唔會影到其他人,呢個設計真係窩心。
裝潢是波希米亞風格,以米白色為主調,四周佈置了不少植物,牆上掛有編織飾物,感覺柔和舒適,有著小清新之感,暖色燈光,感覺 relax。







要了Set Dinner for 2 $428。
本身有諗過散叫,但個Set好似幾抵,即揀左了。

Earl Grey,$30,但夜晚都係唔飲咖啡了,木笙玩物球球泡茶壺,簡約雅緻之感,Mighty Leaf伯爵茶,淡淡的清香,感覺舒泰。
Vanilla Bean,$30,友人的,有微微的雲呢拿味。



北海道刺身帶子西瓜沙律配黑醋汁,賣相有美感﹐配搭夠新鮮﹐帶子的鮮甜、沙律菜的爽脆再配西瓜的清甜,感覺好fresh,中間夾了一片芝士提升口感及味道,酸酸甜甜的黑醋汁,味道清新有特色。

海鮮拼盤,法國藍青口、黃金螺及熟蝦各4件,幾新鮮。

是日餐湯&自製香草蒜蓉包,蟹肉椰菜花忌廉湯,唔覺有蟹肉,口感幼滑,好奇有少少似洋蔥湯果隻酸味。蒜蓉包不俗。

黑松露野菌忌廉意大利飯,黑松露香氣強烈,味道濃郁,意大利飯有咬口,每啖都好多汁,口感creamy ,幾美味呢。







香煎慢煮澳洲板腱牛扒伴琵琶蝦,牛扒厚身,肉味香濃,肉質軟嫩好juicy,琵琶蝦爽口鮮味。

鮮果芒果泡沫,質感軟滑,味道似芒果布甸味,內有西瓜、士多啤梨及藍莓等酸酸甜甜味道。

伯爵茶戚風蛋糕配黑糖泡沫,$58,最想食呢個,口感軟綿濕潤,有淡淡的伯爵茶香味,配上香甜軟滑的黑糖泡沫,味道不俗呢。

環境靚,坐得舒適,食物味道不俗,同幾抵食呢。

長沙灣福華街561號君凱豪庭地舖及1樓


同場加映,元州邨花隧道,走馬看花。































2 則留言: