2021年3月18日 星期四

粉果佬 (大埔)

 

同田會長及king下午茶後,係大埔周圍行下,king話據聞有檔燒賣好出名不如試下,無錯!就係以前係廣福邨高山(已分家)-堪稱大埔燒賣佬開設既粉果佬(特別鳴謝駐大埔友人嘅報道),大埔名物之一試下先,好快見到間店,果然有人龍,唔想排好耐加上好飽決定行多陣街先食,來個午後之燒賣。
大約18:00再去,剛好得幾個人排隊,即買。




魚肉燒賣,$10/5粒,我地買了$20/10粒,開心些牙。


即叫即蒸熱騰騰,燒賣材料有豬肉、鯊魚肉、地魚、葱頭及冬菜等,因為係人手包,每粒形狀不同,入口煙韌有魚味,唔係一舊粉真係有肉嘅口感,懷舊的味道,不俗,配上自家製辣油,(呢個真係必要,因為會問你要唔要辣,始終燒賣配辣椒油先係王道),辣油入口又香又辣有層次,唔係一味得個辣字,辣度適中,其辣味唔會停留好耐,真係做到香辣效果,令人回味。

田會長好欣賞呢~~~其後我地先知有售賣辣椒油,下次經過要買了。

不俗的小食。

大埔安慈路4號昌運中心地下32號舖










2 則留言: