2019年1月15日 星期二

seoulmate cafe

久違了的二人聚,上年12月同小機到銅記行街,順便食lunch,上網見到有間韓式cafe,主打創新的fusion韓食,其中的雪山黑松露燴飯好可愛,雖然有一刻閃過好睇唔好食,小心有伏!但唔食唔知好冇食,一於挑機,12月適逢聖誕,有聖誕樹係好合理既~。







餐廳內堂設計簡約,白牆上的有一幅雲公仔壁畫,簡單中花上心思,木系枱椅、暖色的雲燈,光線柔和,感覺舒適。

餐廳設有後花園,是賣點之一,有戶外位置,感覺relax,有機想坐下韆鞦椅呀。

MENU。





食物尚算多選擇。

薑餅咖啡,$44,薑味不算太強烈。

綠茶拿鐵,$42,友人的。

牛燒豬仔脾配鐵板芝士,88。

有3件燒豬仔脾,底層是豐富的芝士,豬仔脾尚算大件,肉質鬆化,幾香口,配上芝士食更滋味。

雪山黑松露燴飯,$138。

又係相機食先的時候,實在太可愛了~雪山外層是用蛋白、竹炭粉而成,冇乜味的,切開,內裡是黑松露海鮮燴飯,有蝦、帶子、蜆肉、墨魚等,餡料十足,燴飯有淡淡黑松露的香,撈埋流心蛋漿更美味呀。

食物可愛又幾美味,有機再食呀。

銅鑼灣駱克道491-499號京都廣場4樓



2 則留言: