2019年1月18日 星期五

鳥語

相約小機到尖沙咀行街順便食lunch,上網見到一間樓上cafe,其食物的賣相非常挑機,見到杯雪糕跌左落去兜意粉到......唔細看以為唔小心整到咁,知得係造型來,成功引到人家注意,伏味濃,但又好奇左﹐不如試下啦。



搶眼的霓紅燈招牌。

星期六大約2點多去到﹐都好多人呀,似乎幾受歡迎。

店子裝潢簡約,不經修飾的水泥地﹐木系枱椅﹐牆邊擺放了不少盆栽﹐透過玻璃窗照射進來的光線,有自然之感﹐設有和風位子﹐感覺悠閒,有文青feel的cafe。

我們坐和風位子,跪坐式位子,看起來幾靚,但坐落唔多舒適。













Menu,日式洋食﹐有不少牛油果菜式,亦是餐廳賣點之一,食物尚算多選擇。



牛油果胚芽白朱古力配懸浮棉花糖,$55,好明顯比個公仔棉花糖吸引﹐好可愛的柴犬~唔捨得整爛,要了牛油果胚芽白朱古力,既然呢到主打牛油果,一於試下﹐白朱古力好甜,有淡淡的牛油果味,亦有少許牛油果肉,個味唔算好怪﹐因個人喜歡牛油果的關係覺得OK呀。

小機的飲品,都係柴犬棉花糖,沉沒中呢。

自家製手作粉紅鳥海鮮忌廉意粉,$128,粉紅色 可遇不可求 ,粉紅色系列食物,大家不其然會諗色素,其實唔係,呢個貌似士多啤梨雪糕其實用紅菜頭汁及忌廉芝士混合之成,純天然食品,味道係點呢?就咁試一口,其實唔多覺有紅菜頭味﹐撈埋意粉一齊食口感creamy,味道正常水準﹐海鮮份量適中,有蝦、帶子等﹐都幾飽肚呀。

牛油果蟹棒帶子溫泉蛋丼,$108﹐小機的﹐見到有好大件牛油果呀。

食物賣相有創意﹐味道普通。

尖沙咀厚福街12-12A號藍馬商業大廈10樓




沒有留言:

張貼留言