2019年1月1日 星期二

FRITES Belgium on Tap

12月之星小機的生日飯,久違了的二人聚餐,上網找了一間餐廳,比利時菜,食物及環境看起來不俗,一於試下,見OPENRICE有得訂位即訂了 ,餐廳會另行以 SMS confirm booking。



MENU。









裝潢是傳統歐陸風格,木枱椅、吊燈,帶有古典華麗之感,適逢聖誕,佈置更有氣氛,餐廳面積頗大,樓底高空間十足,坐得舒適,燈光昏暗,播放著音樂,有relax之感,星期六的7:30,不算太多人,越夜就開始多人了。



之前在網上看了不少水心推介,據聞青口出名,必食之選呢。

DRINK MENU。



大家要了MOCKTAILS,飲杯野吹下水。

COCO COLADA,$55,pineapple coconut cream,即想起了菠椰!(TBB劇-3個女人一個因),菠蘿跟椰奶味道平均,唔算太濃郁恰到好處,口感比想像中順滑不稠身,好大杯份量不少,真係可慢慢飲傾下計了。
      
CARDINAL PUNCH,$55,友人的。

CRAB TIAN(凍蟹肉千層),$135,上層的蟹肉,下層是西芹頭,毛豆、牛油梨、蕃茄、荳芽苗等切碎組合而成,以麵包伴食,入口鮮甜又清新,口感有層次,配上的檸檬油醋汁,味道微酸更開胃,幾好味呀。

FRITES HOUSE MUSSELS(招牌忌廉青口半公斤),$245。



半公斤份量以十分多,青口肉質飽滿,味道鲜美,配上軟滑的洋蔥忌廉更香甜好味,薯條粗身,熱騰騰,香脆好味呀。

PROVENCE LAMB CUTLETS(香草燒羊架),$295,份量十足,共有5件羊架,仲要大件,紐西蘭羊架,羊肉口感鮮嫩,有肉汁,食落香口惹味,難得冇乜羶,好味,底層有馬鈴薯、燒菜及青豆等伴菜,薄片的馬鈴薯幾惹味呀。

好豐富的一餐,食物有水準,價格合理,環境舒服有氣氛,服務態度幾好,多是英文溝通但好似略懂中文,有機可再食呀。

大家工作忙,人大人各有自己的生活,能保持聯絡咁多年仲要係好友,實在太好了~有空要多約呀~!

銅鑼灣希雲街38號曦巒地下1號舖





沒有留言:

張貼留言