2019年1月6日 星期日

雋園火鍋

上年12月的聖誕BBQ,因為就腳之下,決定去近港島的地方,本身打算石澳,但又怕入夜太黑路線不太方便,於是另覓,友人推介到寶馬山的雋園火鍋,是一間火鍋、小菜及燒烤集於一身的中菜餐館。
上網看了一下資料,這裡的BBQ不是任燒,而是套餐,每位$228,食物看來不俗,大家一於試下了,友人訂了10位,7:30。




見到餐廳對面有間7仔,即諗可方便買飲品。





餐廳以落地玻璃設計,空間通透明亮,內堂是食小菜及火鍋。

穿過餐廳,到了戶外地方,是BBQ場,適逢聖誕,擺放聖誕樹增添節日氣氛。





雋園自助燒烤套餐,每位$228,每位奉送2支汽水或1支大青島,另收加一服務費,燒烤時間4小時,每開一個爐收費$80。

食物份量不少呀。









齊齊BBQ~正呀~~~之後得返兩位大廚上場(好有李錦聯同安德尊的影子.....XD)







廚師腸,趁而加好燒多點呀。

西冷牛扒,好大塊,香口惹味,肉質鮮嫩,竟然會係BBQ場食到有水準牛扒,靠大廚功架同牛扒質料。

石蠔,尚算大隻飽滿,幾好味呀。

燒雞翼我鍾意食。

燒虎蝦幾好味呀。

芝士菇,菇味香濃又多汁,芝士份量多~好味呀。

燒菠蘿,好味的甜品。

越式蒜香包有好多蒜蓉醬,芝士墨魚丸有爆多芝士,豬扒大件,蜜餞桂花烤蕃薯,清香甜味,有特色呀。

食物味道不俗,扒好大件、有份量,唔係任食都食到好飽,同慢慢食慢慢燒吹下水幾寫意呀。

北角寶馬山道45號賽西湖商場13號舖





沒有留言:

張貼留言