2017年1月7日 星期六

Pompompurin Cafe

除夕那天晚上身處銅記,食個晚飯甚有難度,一係冇位一係節日價好貴,只怪我冇BOOK位同唔想大花費,諗梗有咩想食又可能冇節日性加價,突然想起布甸狗cafe,主題cafe有機唔加價同少人點,反正本身有興趣去下,於是去試下了。










餐廳位置在地庫,落樓梯時,沿途有不少布甸狗的畫,我唔係fans都覺得好得意呀。




入到去,即見到牆身有隻大型的布甸狗公仔,禁不住撲過去影相了。
















裝潢以布甸狗的顏色黃橙啡為主調,牆身貼有布甸狗公仔的牆紙及布甸狗人物系列的畫,枱椅都是布甸造型,擺放了布甸狗大公仔,連天花板都唔輸蝕整左個藍天同布甸狗公仔,太可愛了,仿如置身在布甸狗的小天地。






店內收銀的位置有售賣布甸狗的精品。


8點時段但唔多人,限時90分鐘。


節日有期間限定的食物,不過揀返其他野。






因為是晚上去,杯已經送晒’,由佢啦。


節日的餐枱紙。


杯墊好可愛。


曲奇及忌廉焦糖布甸牛奶,$64,友人的,好可愛的賣相,布甸狗曲奇好得意呀,面層有好多cream,下層是焦糖布甸牛奶,試左少許,好有焦糖布甸味,不過唔算好甜。


 熱戀棉花糖牛奶咖啡,$69。


個杯好得意,兩粒布甸狗綿花糖太可愛了~唔捨得食呀,咖啡味道太淡了。


可愛的餐碟。


貝果班戟塔,$149。




成個賣相都好可愛, 特別係個布甸狗杯子十分搶眼,杯子內是糖漿來的,五層的班戟,上層灑上朱古力粉,中間加了焦糖糖漿、朱古力糖漿及吉士醬等,糖漿太少,食落冇乜味的,唔夠鬆軟,口感又乾,唔太好食,好在有大量的cream伴食冇咁淡。


杯上的墨西哥塔可飯,$139,杯上的飯是布甸狗造型,好可愛呀,黃色的飯是用黃薑粉而成,頭上的muffin是酸忌廉及牛丸,食法是把飯同肉醬、蔬菜、蕃茄、牛油果及粟米脆等攪拌後一同食用,飯有淡淡的薑味,味道酸酸地少少辣,OK啦。


送的小襟章。

環境絕對取勝,周圍都是布甸狗仲要裝修得好靚,fans必去潮聖,服務態度都幾好,不過食物就普通,價格偏貴,去一次好了。

銅鑼灣軒尼詩道525號澳門逸園中心B1層




2 則留言: