2017年1月5日 星期四

野玩山店

今年的除夕在星期六,可以在放假中渡過很不俗,更開心的是做sales的友人都有假放,咁難得放除夕,更係要約出來玩呀,上網搵下有咩特色店子,見到一間以山系露營為主題的餐廳,位置就係成日經過的英皇集團中心,竟然冇發覺到呀。








一入去,就見到搶眼的帳篷及一些戶外露營的用品。










店內面積係十分之大,甚有空間感,第一時間覺得係識合大夥兒開party的好地方,裝潢以山系野外為主,除了擺放帳篷、戶外用品之外,還有介紹攀山高手鍾健民的資訊,知多樣野呀,木板及石磚牆身、木系野餐長枱及圓枱,綠色木椅子,配搭像是樹木,感覺在戶外野餐似的。


見到有牛扒的breakfast,即揀呢個set了。




不銹鋼保暖壺及露營杯,好點題。


紫薯鮮奶LATTE,跟餐+$8轉的飲品,有濃郁的紫薯味,甜甜地,味道不俗呀。


STEAK & EGG BREAKFAST,$138。




有烤牛扒、鮮奶炒蛋、炒蘑菇、烤蕃茄、薯餅及黑麥多士,焦點在牛扒到,賣相好吸引,又大塊,牛味濃郁,有焦香味,但口感太硬同韌呀,鮮奶炒蛋份量多,不過唔算好滑,正常水準,炒蘑菇及烤蕃茄,冇乜調味,天然的味道,薯餅脆口好味,黑麥多士厚身,口感戴點煙韌,麥味十足,有牛油及果醬伴食,幾好味呀。

環境有特色又闊絡,坐得幾舒服,食物正常水準,價格合理,服務態度值得一讚,好NICE又細心,下次有機要試下晚餐呀。

灣仔軒尼詩道288號英皇集團中心1樓101-104號舖







沒有留言:

張貼留言