2017年1月22日 星期日

翠園

假日同屋企人一齊去翠園飲茶,專登來到太和,為了點心車而來,推車仔及懷舊點心,有著香港地道的傳統文化,真係買少見少呀,位置係太和商場內,十分方便呀。








酒家面積頗大,裝潢是歐陸式的設計,柔和的主調,感覺淡雅,壁上用了龍鳳的裝飾,西式優雅當中帶點中式傳統呢。




餐具都是西式化。




習慣先看收費價目,星期日(其他時段)的收費:小點($24),中點($31),大點($35),特點($40),頂點($45),茶芥每位($13)。


見到點心車,即叫野食了。


餐先小食,$13,其實覺得餐先小食一向有點屈機,不過間中來飲茶就照食,鹹酸菜及雲耳,鹹酸的味道好開胃又爽口。


蠔油鮮竹卷,好入味,都不俗呀。


四寶滑雞扎,內餡有雞肉、火腿、魚肚及冬菇,都算大件,味道正常水準。


蝦餃,$35,賣相十分精緻,面層有原粒帶子,蟹籽作點綴,感覺名貴,內有好大粒鮮蝦,爽口彈牙幾好味呀。


五柳炸雲吞,口感香脆,配甜酸醬伴食更好味。


雞絲脆春卷,口感香脆,用料十足,幾好味呀。


鳳爪,每次飲茶必食鳳爪,份量適中,夠入味不俗。




灌湯餃,$48,好耐冇食過,都幾貴,一個大家share,灌湯餃飽滿多汁,外皮薄,口感煙韌,內餡豐富,仲有好大粒帶子,上湯夠鮮味,好味呀。


香滑芝麻卷,兒時成日食的菲林卷,雖然而加好多齋舖都有,但想係酒樓食回味一番,有濃郁的黑芝麻味,微甜,都不俗呀。

好喜歡推車仔的文化,見到咩就想食咩,阿姐都好親切呢,埋單大約$383,星期六、日其他時段收費貴點,如果下午茶時段會平好多呀。

太和太和路12號太和商場第一期3樓302號舖


沒有留言:

張貼留言