2017年1月5日 星期四

一起果醬

近年多了餐廳玩主題,以公仔、品牌、季節等為主題的餐廳及期間限定食物多不勝數,今次去的都係主題店,不同的是,以返食物為主題-一起果醬,以果醬為主題的店子,是自家製的果醬,大多數食物同飲品都以果醬入饌,咁特別必試呀。




漂亮的湖水藍色的門面。








裝潢是簡約的設計,牆身的JAM十分搶眼,木架上擺放了果醬及飾物等,草牆、花磚地板、木系枱椅、有小清新的感覺。


有Set dinner,但一心想試下果醬的料理,散叫好了。


凡選擇關於果醬的食物,都可以挑選果醬的口味。




特調果醬紅茶,$65 for 2, 揀了雜莓果醬,茶具好靚呀,旁邊的沙漏可計時三分鐘,三分鐘後就是茶泡好的時間。


雜莓果醬,有少許果肉,好奇同紅茶一齊享用是甚麼效果。


把雜莓果醬加入紅茶內拌勻。


加入了雜莓果醬的紅茶,味道有微微的酸,少許莓味,竟然唔怪,仲要有少許似利賓納的味道呀。


玫瑰蘋果醬單骨雞翼,$39,有好香的玫瑰蘋果味,單骨雞翼,冇乜肉食,不過幾惹味。


全天英式早餐,$99,有芝士炒蛋、煙肉、牛仔早餐腸、紐約腸、焗車里茄、炒蘑菇、焗豆、厚多士及果醬,要了蛋黃菠蘿醬,菠蘿味十分香甜,有微微的蛋黃醬味,想不到蛋黃同菠蘿個味道竟然夾得到,厚多士硬左點,芝士炒蛋唔太有芝士味,不過炒蛋幾滑,其他的正常水準。


果醬九宮格多士,$49,有玫瑰蘋果、肉桂蘋果、士多啤梨、木瓜雪耳、雜莓、熱帶風情、桂花雪梨、芒果及黑糖四物,每款果醬的味道都十分突出。
玫瑰蘋果及桂花雪梨,味道清雅,熱帶風情、士多啤梨、雜莓及芒果,有濃郁的果香味,肉桂蘋果,肉桂味強烈,黑糖四物,黑糖味微甜,木瓜雪耳,只會想起糖水,用來做果醬,好奇係咩味,真係木瓜雪耳味道,木瓜味突出,微甜,味道不俗呀。


飯後送的薄荷糖。

十分有特色的店子,真材實料的果醬,有創意又好味,除左多士外,同時可以運用係其他食物及飲品上,下次有機要再來呀。

逢星期二休
尖沙咀松山道15-17號地下D舖







沒有留言:

張貼留言