2016年12月12日 星期一

Rosie's Cafe by cafe company

繼上次去睇HELLO KITTY聖誕佈置後,今次又為左KITTY同聖誕景去沙田一轉,順便食埋飯,平時去一田,都好常經過 Rosie's Cafe,是一間日式西餐廳,主打德式班戟,本身都有興趣,今次可以去試下了。








餐廳面積頗大,有空間感,裝潢以木系為主,周圍擺放了不少盆栽及植物,甚有田園之感,不同種類的枱椅、幾有特色,平日的晚上,冇乜人。


二人晚餐,$368,有餐湯、餐飲、頭盤(1份)、主菜(二份)及甜品(二份)。


周打蜆湯,味道濃郁,有蜆肉及薯仔,味道不俗。


烤肉腸配薯仔莎莎,烤肉腸,賣相都幾燶,味道香口惹味,不過都幾油,薯仔莎莎味道較淡。


煎三文魚柳配明太子露荀意大利麵, 三文魚柳,肉質軟滑,有魚油甘香,幾好味,明太子醬微辣鹹鹹地,意大利麵口感彈牙,味道不俗。


煎西冷牛扒配自家製涼拌捲心菜。


西冷牛扒,牛扒肉質鮮嫩,有嚼勁的口感,牛味濃,幾好味呀。


南瓜杏仁撻配香草雪糕,撻底脆口,cream夠軟綿,食落有微微的南瓜味,不太甜,正常水準。


迷你荷蘭式班戟,以鑊仔上,有牛油、吉士及檸檬伴食,微熱的班戟,入口軟滑有蛋香,甜度適中,有特色又幾好味呀。

食物味道不俗,環境坐得幾舒服,都算幾抵食的,不過服務態度普通,行動比較慢呀。

沙田沙田正街18號新城市廣場第三期3樓A305號舖





沒有留言:

張貼留言