2016年12月5日 星期一

日牛涮涮鍋專門店

為左睇KITTY X LINE聖誕布置,順便係新都城中心食埋飯,8點幾時段,周圍都好多人,好在餐廳都算多選擇,而且集中係同一層可以一次過睇晒食咩好,我又因為天氣冬而揀左火鍋了,等左10分鐘到有位呀。




90分鐘放題,要了特選$168,有澳洲穀飼牛+美國豬肩+雞腿肉,揀了骨膠原雞湯。






裝潢是木系為主,帶點和風味道,我們是2人,坐這種設計的位子,有個木板間,像平風一樣作阻隔之用,增強了私人空間,感覺不俗,椅底有個藤籃放物品。








一如以往的做法,除了肉外,其他鍋物、醬料飲品及甜品都是自助的,鍋物選擇不多,冇乜吸引,不過有秋葵加分,見到有雪糕食,好正呀。




骨膠原雞湯,味道不濃不淡,普通水準。


開動了。


澳洲穀飼牛,口感較紮實,牛肉味濃,肉質不俗。


美國豬肩,薄切的豬肩肉,差不多薄到透底,比較快熟,口感比較柔軟,不鞋不韌,味道幾好。
雞腿肉,味道一般,好在只係份量少許呀。


選擇不多的鍋物,因唔想浪費,每轉拎少許,菜、粟米及芝士豆腐魚蛋味道不俗。


豆腐及醬料。


乳酪雪糕,必食的,都幾好味,同打完邊爐再食甜品好滿足呀。

食物味道正常水準,不過鍋物種類太少,上菜方便,第一轉好快,第二轉order牛肉就上得好慢,要追單,價格尚算合理。

將軍澳貿業路8號新都城中心二期2樓2024-2027舖




沒有留言:

張貼留言