2016年5月14日 星期六

Marks & Spencer Food Store

某個晚上,百無聊賴的行到來這個位置,看到M&S food,有點累又有點熱,便入去逛逛涼冷氣。




最近很多特價貨品。


見到個水吧位,即想嘆杯茶。


坐係吧枱,睇下風景玩下手機。


有收據就有free Wi-Fi。


伯爵紅茶,$20,都好大杯。


茶味香味道不俗。


見有特價即買來試下。


焗鬆餅,特價$8,本身喜歡食鬆餅,口感鬆軟,如果有埋牛油伴食一定好正呀。


蝴蝶酥,特價$8,口感酥脆,味道香甜,好味呀。


在逛M&S時,職員詢問可否做個問卷調查,反正得閒就照做了,完了問卷調查後職員送了盒餅來作為禮物,太客氣了。(那日是7號,餅到期日是16號)。




Marks and Spencer Redcurrant Puff Biscuits ,味道香甜又酥化,幾好味呀。

最近不少特價貨品,行完覺得攰又可以坐底買杯茶歇息一下,是個不俗的地方。

金鐘皇后大道東38號地舖




6 則留言:

  1. 我好中意行M&S嘅food store,佢有幾隻朱古力餅都好好味~~

    回覆刪除
    回覆
    1. 我好LIKE佢D軟糖~好味~
      邊隻朱古力?好想試下XD~

      刪除
    2. chocolate chips cookie (圓形大大塊的)幾好食,另外有隻前排先出(唔記得名:P,約$2X一包,我之前見特價$60三包所以買) ,好濃朱古力,好好味~~

      刪除