2016年5月27日 星期五

Cafe R&C

記得在兩年前曾到訪過,那時因三眼仔拉花咖啡而來,今次純粹經過,見冇乜人,又就到晚飯時間,於是,又幫襯了。












裝潢略戴古典味的小店子,依舊充滿壓迫感,雖然那時候冇乜人,但仍然逃不過厄運,坐靠窗的位置,因其他位子都給訂座了, 記得呢個位,係特別熱同迫,加上猛烈的太陽燈光令人不太舒服。


來得呢到,必揀公仔拉花咖啡,見到多了不少公仔拉花,好奇問了一下公仔有冇得揀,原來是指定的咖啡就有指定的公仔,揀了hello kitty (rose latte)及龍貓(mocha)。




hello kitty & 龍貓拉花咖啡,好可愛呀。


rose latte,$45,友人的,試了少許,淡淡的玫瑰香氣,味道不俗。


mocha,$40,好可愛呀,香濃朱古力味,不算太甜,都幾好呀。


芝士醬焗薯皮,$42,看似好硬的賣相,食落都幾煙韌,味道香口,配上濃郁的芝士醬好惹味呀。


蟹肉雜菌蕃茄燴飯,$90,燴飯口感軟腍,好creamy,蕃茄味道濃郁,但不是太酸,蟹肉份量適中,估唔到幾好味呀。

拉花咖啡是王道,食物有水準,不過環境太熱又迫果下扣分呀。

銅鑼灣希雲街22-24號地舖





沒有留言:

張貼留言