2015年2月26日 星期四

Espuma

約了Aeris在尖沙咀食飯,難得二人聚會,想搵一間特別的餐廳,係openrice見到呢間有不少好評,而且是西班牙菜幾特別,地點又就腳,值得試下,平日的7:45去到,已經好多人了,要等位,等了約20分鐘便有位了,限時1.5小時。




起來是歐陸式cafe的格局,細看之下,地磚是顏色豐富馬賽克圖案,牆上掛有藝術掛畫,戴點西班牙的色彩,幫襯的,大部份是女生。


牆上的彩繪畫,色彩繽紛。


我們2人排排坐。


連濕紙巾也要靚!我們點了出名的幾款菜色。


招牌水果茶,$42,賣相十分吸引,入面好多水果,有蘋果、石榴、橙、草莓及蘭香子等,味道清香,但時間耐了有點苦。


貴妃荔枝茉莉茶,$38,好香荔枝味,清甜味道。


西班牙火腿菠菜奄列,$58,賣相不俗。


厚身的奄列,入面有菠菜、火腿及洋蔥等,都幾香口,但不算太好味。


海鮮西班牙炒飯,$118,份量少,有兩隻辣肉腸、大蝦、魷魚及青口, 味道普通,炒飯口感偏硬, 濃茄汁味。


黑松露醬炒鮮雜菌寬條麵,$98,雜菌香氣味道濃郁,寬條麵口感煙韌,不俗。


整體味道正常水準,不算想像中有特色。


尖沙咀厚福街8號H8 2樓


沒有留言:

張貼留言