2014年10月10日 星期五

A Little Bit Restaurant

約了GOGO到元朗行街,順便食埋LUNCH,之前見到有間以all day breakfast出名,一於去試下先,都幾多人幫襯,不過可以留電話等位,有位就打返比個客,最LIKE呢D服務,可以周圍去行下先,行左15分鐘到都有位了。




小小的一間店,空調不夠,比較熱,但都坐得幾舒服。




揀左A Little Graceful,$88,+$15可轉特飲,我轉了Cappuccino。


Cappuccino,不俗。


A Little Graceful,有蛋、煙火腿、煙肉、漢堡扒、法蘭克福腸、茄汁豆,烤蕃茄、配果醬&窩夫、生果,好豐富呀,感覺上好齊全,有早餐、飯後生果&飯後甜品咁呀。


煙火腿、煙肉、漢堡扒&法蘭克福腸都是雙份的,好抵食,炒蛋滑,半熟的蕃茄好味。


生果盤真係好搶眼,配搭好靚,色彩繽紛,而且多款生果,有火龍果、橙、菠蘿、奇異果、士多啤梨&哈密瓜等,仲要新鮮,好欣賞呀。


窩夫,當甜品食,口感脆內柔軟,配糖漿食幾好味。


GOGO的雪糕七喜。


好抵食的all day breakfast,份量好多,又好好味,價格又合理,服務態度友善,十分滿意,但唯一唔好係空調爭D,比較焗。



元朗鳳翔路45-67號金馬大廈地下14號舖





4 則留言:

  1. tintin morita:
    ~我都喜歡食all day breakfast, 全蝶大大份,咩都有, 食到好滿足

    回覆刪除
    回覆
    1. 好LIKE all day breakfast~ 份量好多又好味,好滿足呀~想自己試下整個生果盤~~

      刪除
  2. 我上星期六都想試呢間不過最受去了萬芳hehe~

    回覆刪除
  3. 萬芳我都好想去呀~有機會再去元朗試下先~XD~

    回覆刪除