2014年8月3日 星期日

利星火鍋海鮮小炒

每月一餐時間又到了,今次挑戰利星,原來都幾出名,book左4位8:00。




睇下有咩野先。


蜜汁爆鱔球,酸酸甜甜的味道,幾醒胃,口感香脆的,不過鱔球腥左點呀。


豉椒炒花甲,好大件炒花甲,份量仲要好多,每粒都有肉咁制,而且都幾肥美,豉椒好香,幾好味呀。


避風塘茄子,大大件的炸茄子,份量好多,外層酥脆,茄子夠腍,唔太油,味道少少辣,都幾香口,不過好熱氣呀。


黃金棒棒蝦,賣相以好吸引,共有八件,一串串食得好方便,開左殼的蝦,面層主要是鹹蛋黃,味道鹹香可口,幾好味呀。


瑤柱蛋白菜粒炒飯,聽落幾名貴,不過是普普通通的味道,材料不算太多呢。


本身有甜品送,不過已食不下了,叫左一支啤酒,我地4人食,每人平均$170到,都算幾抵食,食物有水準,份量又多,服務態度幾好,唔錯既飯局之選呀。



深水埗福華街151號地下





6 則留言: