2014年8月27日 星期三

沙嗲王

好耐冇去沙嗲王食飯了,去了加拿芬廣場那間,7點幾都仲有位呀,大夏天時一定要叫杯凍飲,珍珠抹茶,夠冰凍,不過甜左少少。




沙嗲肥牛粉絲,本身好鍾意,必食呀,濃郁的沙嗲味,仍然咁好食,不過份量少,同貴左好多。


白咖喱豬扒飯,招牌菜,又係必食,豬扒好香口惹味,香濃白咖喱撈飯真係一流。


好大碗飯。


印度薄餅配咖喱汁,印度薄餅煙煙韌韌,點咖喱汁食好好味呀。


椒鹽豆腐,外皮香脆,內裡豆腐軟滑,好味呀。

整體味道冇乜點變,不過真係貴左好多,份量又少左呀。


尖沙咀加拿分道20號加拿芬廣場5樓








6 則留言:

  1. 白咖喱豬扒飯, 我每次必食

    回覆刪除
  2. Tintin Morita:
    ~沙嗲和咖哩, 我都岩, 越辣越like. 不過, 每次一有咖哩汁, 就唔覺唔覺爬咗好多白飯, 變相食多咗野落肚.

    回覆刪除
    回覆
    1. 我都係呀~撈咖喱汁食真係太好味了~不自覺食好多飯呀~

      刪除
  3. 我都好耐冇食過沙爹王,加咗價份量少,離譜

    回覆刪除
    回覆
    1. 我都係呀好耐冇去,貴左好多呀~~~~~~

      刪除