2013年10月21日 星期一

OK特價零食篇

經常到OK逛逛,看看有甚麼特價零食,印象中軟糖是經常有特價,還有一些過氣零食及就快到期,但到期日也是2014年的零食,又掃到不少了。


通加利牛油雪鹽粟米筒,$7.9。

平時見到最平都要$11.9,竟然$10以下真係好抵,而且未試過呢款,少少鹽味,牛油味濃,有少少雲喱拿味之感。


Calbee香草蕃茄味薯片,$6。

港版Calbee的新口味,沒甚麼期待,有少少香草味,比平時的蕃茄味較淡。


Calbee明太子蛋黃醬薄餅味薯片,$6。

港版Calbee的新口味,少少辣,味道偏咸。


 KANRO PURE蘋果味軟糖,$4.9。

 一向也是PURE軟糖的FANS,因為酸酸地的軟糖好味,這款是新出的,少少的蘋果味,不太甜。


明治番石榴橡皮糖,$5.4。

好香番石榴味呀。


Kabaya雜莓橡皮糖,$4.9。

的確是好彈牙的橡皮糖,香莓味。

Kabaya雜錦閃電軟糖,$4.9。

閃電的賣相,比較大粒的軟糖,有兩款味道,一款是柚子+柑橘,另一款可樂+能量飲品味,激酸的味道。

又等下次特價了。




12 則留言:

  1. 我也很喜歡吃とんがりコーン!
    不過「雪塩バター味」是第一次看到的。
    好好吃的樣子。明天在超級市場我想找一找。
    謝謝你的介紹!

    回覆刪除
    回覆
    1. 我都是第一次試雪塩味,不俗!^_^

      刪除
  2. Calbee明太子蛋黃醬薄餅味薯片
    你買咁平既,我上次買好似要10-12左右呀
    買貴左添 >< 但唔係間間OK都有E隻味既

    回覆刪除
    回覆
    1. 係呀正價10-12到~見平即BUY左XD
      好似真的唔係每間OK都有...多數特價我都係MK間OK呀~

      刪除
  3. D薯片好抵, 仲抵過阿信屋!
    所以而家出新野唔好買住, 因為賣唔晒實有特價XD

    回覆刪除
    回覆
    1. 係呀~特別係糖同應節零食真係成日特價XD~

      刪除