2013年10月9日 星期三

那些年小食炸雞

成日經過的小店,卻完全沒有察覺店的名字叫那些年。


但吸引我注意的不是店名,而是這個。

啤啤薯,$12。


賣相像啤梨,熱辣辣的炸薯,入面有芝士餡,不俗的味道。


太子水渠道32號

16 則留言:

  1. 好特別喎,好想買個嚟試下

    回覆刪除
    回覆
    1. 試得過~
      我仲想試埋個芝士波波XD~

      刪除
  2. 啤啤薯好過癮喎 XD 睇黎我要去試下~~~

    回覆刪除
  3. 啤啤薯外皮炸得金黃,一定好好吃!

    回覆刪除
  4. 估唔到你li邊咁多開飯既介紹~~
    我都好鐘意四維食野架~~

    回覆刪除
    回覆
    1. 我好為食架~成日周圍食同試新野~XDDDDD

      刪除
  5. 您曾問我:間餐廳在那裡,(想食香蘭椰絲卷),就在石塘咀皇后大道西,近市政大廈的盛貿酒店裡二樓的馬來一菜館,乘巴士在石塘咀市政大廈落車,過了山道即到。

    回覆刪除
    回覆
    1. WA~thx你呀~~^0^!!
      講得好詳細~一定要搵日去試~~~~

      刪除
  6. 我愛吃馬鈴薯!這個「啤啤薯」非常吸引我!

    回覆刪除