2013年10月15日 星期二

北口韓國地道小食

同GOGO逛街,知道她喜歡韓國的文化,便和她一起到金巴利街搵食,金巴利街有小韓國之稱,到處都是韓國料理,我們揀了一間小店食野。


細細的店子。


牆上滿是名韓星的海報及資訊。


便宜的小食。


韓式魚片串,$10,據聞好多時睇韓劇都多會見到此小食,味道似魚片,口感較淋。


韓式炒年糕,$28,大家都想試這個,好多醬,醬是泡菜的味道,甜甜辣辣,年糕煙煙韌韌,但2人吃,真的太濟了。


迷你飯團,$18,用黑、白芝麻、蘿蔔及菜等搓成的,圓碌碌好得意,但米飯太易散開,食時好論盡。

整體上味道普通,但尚算便宜。

尖沙咀金巴利街1A號


經過海港城見到韓星,我不知道是誰...只是覺得好靚同熟口面,聽GOGO講先知原來是花樣男子的具惠善。












14 則留言:

  1. 回覆
    1. 係呀,行海港城時,見到有好多人圍觀即走去八下,原來睇名星~XD~

      刪除
  2. 素會員:
    ~我覺韓國的小食, 都不錯!! 你蝶韓式年糕, 感覺好美味!!
    ~香港人, 由日本明星追到韓國明星. 不過,我少留意韓劇, 唔知啲韓國明星, 但感覺韓國明星皮膚好好.

    回覆刪除
    回覆
    1. 我都好少睇韓劇...唔太識韓星...但同你一樣都覺得韓國人皮膚好好,同韓國的護膚品真係幾好用,又平日本少少XD~

      刪除
  3. 回覆
    1. 可以去試下呀
      韓國...我只識護膚品XD~

      刪除
  4. tintin你真係食通天好勁!d小食好抵食, 咁樣令人可以試多幾款!

    回覆刪除
    回覆
    1. 因為太為食XD~
      係呀!平平可試多D款,如果3﹣4人去食一定試埋麵XD~

      刪除
  5. 呢間小店近期好多人推介!

    回覆刪除
  6. 我都食過一次韓國小食,真係好正

    回覆刪除
  7. tintin,
    謝謝好介紹韓國地道小食,迷你飯團賣相很好,不知口感/味道如何?

    回覆刪除
  8. 迷你飯團味道普通,而且好易散,不過幾抵食可一試呀~

    回覆刪除