2013年10月24日 星期四

發光蟲蟲軟糖

見BLOG友介紹發光蟲蟲軟糖,好得意,於是便去惠康一躺,$10.9,又有得食又有得玩。


主要是這個神奇的夾子。


好像電筒。


夾像皮糖,真的發光了。


橡皮糖味道也不俗。















26 則留言:

  1. 原來係咁. 其他像皮糖都可能會發光喎.

    回覆刪除
  2. 有埋個發光夾,咁搞野既

    回覆刪除
  3. tin tin Morita:
    ~有個發光夾, 又玩得,又食得渦!!! 我好鐘意呀!!

    回覆刪除
    回覆
    1. 係呀!好特別又抵食,哈囉喂請人食最好玩XD~

      刪除
  4. 好得意呀,一開始我以為D糖發光...仲食得既=P

    回覆刪除
    回覆
    1. 我最初都好奇點解發光仲可以食~之後再睇因為個夾子~XD

      刪除
  5. 好可愛啊!*v*等我搵搵加拿大有冇先><~ HK$10.9,太抵了!

    回覆刪除
    回覆
    1. 我估會有呀,加拿大萬聖節係味好有氣氛架?XD~

      刪除
  6. 我會為左個發光夾去買呢包糖,嘻

    回覆刪除