2012年9月25日 星期二

Deil and Wine+獨特的香港縮影@展城館~






有大假,當然要放,去平日冇乜機會去既地方,見blog友介紹展城館,入面有個獨特的香港縮影專題展覽,吸引左我去。


有大假,當然要放,去平日冇乜機會去既地方,見blog友介紹展城館,入面有個獨特的香港縮影專題展覽,吸引左我去。




















































以香港懷舊特色作主題既模型展,手工真係好精細,當中有部份模型係市面上有得買既。一邊欣賞一邊影相,見到了鞋店,有種歲月神偷的感覺。


可上一至三樓既展館參觀,電梯上穿過霓虹光管招牌,果然係香港特色之處。




一樓,主題「獨特的香港」、「生活環境」、「保護文物」和「下一世紀的香港」,我只集睇左「獨特的香港」,因為係介紹舊建築物。另外的3 part大約講改善生活環境、介紹香港法定古蹟的分級同地點同對未來城市既構思。






策略性基建設施、策略宏圖,以上,都係講未來發展,不過我冇咩點留意。






「交通及運輸」,設計成同MTR一樣。


「可持續發展的香港」,喱個位介紹消閒好去處,如何改善環境等。


40條關於環境污染既問題,玩唔晒呀。


三樓「主題放映」、「土地開拓」和「 規劃過程」,只行左一陣,唔夠時間睇,下次有機要再來喱。


到展城館時,順便去了大會堂入面的Deli and Wine 食tea。


TEA SET,$32,CHEESE CAKE AND TEA WITH MILK。


細細的CHEESE CAKE,味道普通呀。

中環愛丁堡廣場5-7號大會堂低座地下

沒有留言:

張貼留言