2012年9月30日 星期日

大班冰皮月餅+陸金記鮮肉月餅+永利月餅~







收到兩盒大班冰皮月餅,thx yan and 桂呀>3<~~~~~~知我like冰皮月餅so buy比我家~~~真係有我心呀~~~~~論冰皮月餅,一定係非大班莫屬,最好食~!

冰皮迷你八寶月餅,桂送的>3<~!

有八款口味:經典綠荳蓉、藍莓荳蓉、蛋黃綠荳蓉、抹茶紅荳蓉、芒果綠荳蓉、朱古力心太軟、和風大栗荳蓉及焦糖咖啡綠荳蓉,只試了幾款。



基本上心太軟同焦糖咖啡我上年都試過,FEEL唔錯,果然係心太軟,流心朱古力醬,唔算好濃朱古力味,偏甜,不過味道唔錯呀。


焦糖咖啡,咖啡味唔濃,焦糖味勁點,偏甜,都OK。


藍莓,入面有藍莓醬,冇咁甜,都OK。

其他既冇試下,因為太多月餅了唔想食滯呀~~~~~~~!

係香討見有人post鮮肉月餅,好特別呀!月餅都會肉餡...仲要個樣唔似月餅...但仍然吸引左對食物好奇既我buy來試下XD,得知有幾間分店,我去最近既灣仔買算了。

以瓜子出名的。

以瓜子出名的。

揀左4個,肉?月餅、苔菜、蓮蓉及椒鹽。



肉餡月餅,$24,buy返來時熱熱地,不過好遲先食之下凍了,如果熱食應該好正呀,個皮係甜,鬆脆又好易散,肉餡係鹹份量多,味道唔算好食,不過ok呀。

苔菜、蓮蓉及椒鹽。

蓮蓉月餅,$15,好大舊蓮蓉餡,不過冇黃,蓮蓉好漏呀。

另2款仲未食呀。





又收到月餅了,細佬送的,THX~>3<~個包裝好靚,好似織錦,係雙黃白蓮蓉,都唔錯呀。

沒有留言:

張貼留言