2011年9月8日 星期四

美心冰皮趣脆Dip~

之前美食展buy既美心冰皮趣脆Dip,食左好耐呀,又係而加先post~!


一盒係月餅(有4個),一盒係配件~!

因為同yan share,so有4個味呀~!喱款冰皮月餅,比平時既迷你月餅更加mini呀~!

配件~!

教你點整的圖,有少少m記朱古力脆皮筒的原理~!

張d朱古力煮熔...不過唔知係味d朱古力雪過....出左水...so煮極都唔太溶呀><"~!

變左唔美觀了.....同結得少少脆皮咋......!

天使白朱古力脆脆,(中間係冇野的...只係朱古力hi到haaaaaa),白朱古力味難得唔太甜,仲要清清地,入面有少少脆米有D咬口,加上本身味道唔錯既朱古力脆皮and脆糖,雖然唔到好食不過都唔錯既,同幾有創意之感~!

魔鬼脆脆~黑巧克力脆米~!

之後喱d月餅同大家一齊食,so好多冇乜點醬呀,加上d醬咁.....=0=~!
喱個好香濃既朱古力味,因為黑朱古力,so唔算太甜,都唔錯~!

士多啤梨芝士蛋糕味~!

感覺上好特別得來...又有少少夾硬.....食落真係似芝士cake呀,只係多左層冰餅,不過當係芝士cake咁食都ok,因為芝士個味道唔錯,算幾濃~!

藍莓芝士蛋糕味,個冰餅面有紫色,一定就知藍莓了~!

又係好似芝士cake,其實個餡根本就係芝士cake...化...?藍莓芝士好食點~!
綜合來講都幾富創意,蛋糕系列為主既冰皮月餅,加上自製脆皮diy咁,幾特別,價錢都算合理,味道上芝士cake冰皮都幾大膽既組合(不過而加好多冰皮都係咁,咩味都出),雖然好似怪怪地不過味道其實都ok,幾個裡面比較鐘意魔鬼脆脆~!

沒有留言:

張貼留言