2011年9月17日 星期六

爆脆特濃牛奶軟雪糕新地(自選糖漿)

係ok見到,出左好耐架喇,but成日都冇機會試,難得行過有時間試,即食啦,佢而加多左樣配件,就係爆發糖(本身岩岩出喱款雪糕時冇的),感覺..幾古怪又幾特別.....!
$7.5一杯,(付送一包爆炸糖),雪糕有兩款味揀,牛奶 or 朱古力,因為驚甜so揀左牛奶,細細杯的,可以自選糖漿,糖漿有三個款,焦糖,士多啤梨and朱古力,自己吱既~~~~~!



因為自選之下,揀左焦糖and朱古力,包爆炸糖其實可以唔加,不過又唔想就咁食之下加了~!杯雪糕,牛奶味都幾濃,未到好香滑不過都唔錯,焦糖漿幾好味,加上本身幾like焦糖,朱古力漿就差點了,唔太濃朱古力味,爆炸糖係青蘋果味的,加左上雪糕之後....賣相唔知點解有種hello喂 feel,口感麻麻...唔加會正點呀~!綜合來講都唔錯,下次試下朱古力先~!
好耐以前既m記係焦糖味新地的,我覺得喱個都有點似...不過m記個焦糖更加好味...!

沒有留言:

張貼留言