2011年9月20日 星期二

重慶7E咖喱王~

同yan,eric and yin,去重慶到食咖喱,好想去試好耐呀,不過太少人又唔敢去,喱次有4人同book左位即ok,去到時又係比人圍,不過好彩個實q解圍呀~!




個個去到都有會張卡,埋單時比返佢你免加一的~!


特式乳酸,每次食印度咖喱都飲乳酸的,第一啖都幾濃,不過之後飲飲下就好淡~!

一坐低,就會送個小食來,薄脆餅來的,好香脆,綠色既唔知係咩醬來..唔係咖喱又唔係薄荷.....少酸的....不過都唔錯~!

好快來齊晒了~!

芝士薄餅,喱個好好味,都多芝士,又唔漏,就咁食都ok,當然點咖喱食先最正~!

咖喱羊肉,要了黃咖喱,咖喱味道濃郁,少少辣,唔錯既咖喱,羊肉有少少蘇味,同韌左少少~!

咖喱牛腩,紅咖喱,個咖喱比較杰身,味道比對上個羊肉更濃咖喱味,都幾辣,牛腩算有鬆化,配上杰杰地既咖喱幾好味~!

特式香料雞,唔係辣野來,味道好香,味道酸酸地既,食落幾開胃~!

食完之後,好奇問喱個係咩來,個待應話幫助消化的,好似口立濕咁,個人覺得有少少似飛機欖..!
綜合來講都唔錯,咖喱味真係好濃郁呀,同唔算係好辣,雖然唔知算唔算係正宗,不過值得一試,個人比較上鍾意咖喱牛腩,濃郁點and本身愛食牛腩,芝士餅又係好好味,推介呀~!
尖沙咀彌敦道36-44號重慶大廈E座7樓E2室

沒有留言:

張貼留言