2011年9月18日 星期日

再戰生命麵包~

百物騰貴之下,好多野都加左價,個人都精打細算左,眼見好多連鎖店既包都要成$6-$8...真係buy唔落手=  ="so寧願行多幾步路幫襯間平的,最近的早餐之選,就係都幾多街坊幫襯的生命物~!

火腿包$4+綠茶$2.5,都只係$6.5,抵食,要$10內buy到有飲有食,係通脹之下真係唔易呀!

火腿蛋包,$4,熱辣辣的,雖然唔算好鬆軟,不過夠熱唔錯呀~!

下午茶口痕,有時唔住buy個蛋撻,同糯米糍,平靚正又抵食~~~~~~!

新鮮出爐的蛋撻,食落熱辣辣,曲奇皮鬆脆,蛋醬味香,好好食,雖然係有加到價,不過都只係$2.5一個,以水準來計,好抵食~!

糯米糍,$2.5-$3~!

沙豆糯米糍,豆沙餡都幾多,口感煙韌,幾好味~!

舊式的麵包店,唔係出名的,只係做街坊生意,但比起出名既店更勝一籌,每個麵包都係熱辣辣,仿如有生命咁,果然冇改錯名呀~!

沒有留言:

張貼留言