2011年6月17日 星期五

尖沙咀常嚐甜品~

同gogo去街日,炎炎夏日之下行街真係熱到爆@@"...so去食甜品消暑呀~!




小小的一間店舖,有16張(二人)枱到,入面以白色同花花為主,簡單既設計,感覺都幾舒服,唯獨係窗出面個景唔靚...同水吧個位好亂...可能因為早卦(入梗貨?!)~!

個地好多貨,不過冇所謂,因為唔阻我地haaaaaaa~!

喱到出名既係凍冰冰,加上好熱之下,so必叫了,是日有幾個款揀,本身想西瓜呀,不過聽講哈蜜瓜好味點,就揀左喱個了~!

仲揀多一個甜品食~!

北海道牛奶香蜜瓜凍冰冰($58) and 比利時濃濃朱古力松露杯($36)

北海道牛奶香蜜瓜凍冰冰,好大個,睇個賣相都已經feel好冰涼,同好吸引呀,雖然d冰冰唔係好濃哈蜜瓜味,不過都幾清香唔錯,底層有哈蜜瓜肉的,不過唔夠甜呀~!

星形既~!

比利時濃濃朱古力松露杯,又係推介之一,塊熊仔餅好得意呀,個松露杯係朱古力慕絲同oreo餅碎,好香濃既朱古力味,又唔會好甜同漏,幾好味~!
岩入去時可能因為早,so冇乜人,服務態度幾好,甜品味道方面一般,聽人講佐敦果間總店好食d架,之後上openrice睇下d相,真係feel總店好食點,因為賣相真係有唔同....吸引好多呀~~~!
尖沙咀加連威老道嘉蘭圍3號嘉麗大廈地下


沒有留言:

張貼留言