2011年3月20日 星期日

Haagen Hazs雪糕火鍋~

4人聚會日,大家想試喱個雪糕火鍋好耐呀,今次就到時間有得試了,9點幾去到,果然好多人呀,不過只係排左一陣就入得了,個環境真係幾浪漫既,so好多情侶來喱到嘆呀,so sweet~!



$198 2人/ $268 4人,我地當然揀4人啦~!


等開餐中大家又玩d....小玩意haaaaaaaaaa~!


雪糕火鍋上場,好靚呀,有細細不同款色雪糕,朱古力漿,生果,曲奇同綿花糖,不過我地掛住玩之下遲左食......好驚佢溶呀....haaaaaaaaaaaa~!


雪糕有呍呢嗱,比利時朱古力,士多啤梨,曲奇,芒果熱情果and抹茶~!i like 抹茶,芒果都唔錯呀,曲奇都唔錯~!


生果有水蜜桃,奇異果,士多啤梨and藍莓~!


蜜果/牛油曲奇,棉花糖and蜂蜜蛋糕~!


本身個朱古力漿唔係咁既色架,只係太暗影唔到之下用左閃光燈,本身個色係深啡色既~!


開餐了,雪糕比朱古力包住,食落好好味,又唔會太甜同太漏,特別覺得用綠茶雪糕係最正呀,生果偏酸既,不過有朱古力漿之下又OK返,而好甜同漏既就係用綿花糖同曲奇.....!
綜合來講個雪糕火鍋真係幾正呀,加上個景好幾好feel,唔錯呀~!
旺角亞皆老街8號朗豪坊4樓13號舖



沒有留言:

張貼留言