2011年3月19日 星期六

灣仔金鳳茶餐廳~

同yan去灣仔行下,難得lunch係灣仔,一於去金鳳試下,平時放工太晏趕唔切過來食,因為佢收得太早了,sat lunch去,唔算太多人,等左一陣之下入去了~!




叫左兩個特價午餐,$29,我要左沙嗲牛肉麵,火腿奄列,波蘿包and熱奶茶~!個熱奶茶幾香滑唔錯~!


火腿奄列and菠蘿包~!個菠蘿包好大個,食落幾鬆軟,同有埋牛油比你任你加唔加,配埋牛油食之下更加好味~!


火腿奄列~好有份量既火腿奄列,感覺好飽滿呀,個蛋皮煎得好薄,中間部分既蛋都幾滑,入面好多火腿好足料,唔錯呀~!


沙嗲牛肉麵,必叫既,加上本身又鐘意食,喱個沙嗲牛肉麵真係好好味,一來沙嗲味好濃幾好味,二來牛肉又幾鬆化唔錯,而個麵雖然唔係出前一丁,不過都幾好味呀~!


yan叫既凍奶茶,喱到既凍奶茶係比較出名呀,因為佢既凍奶茶係冇加冰既,保持住個原味唔會溝淡左,雖然係冇加冰不過又夠凍果下勁,而且聽落都幾香滑唔錯呀~!


五香肉丁烏冬,睇落好似幾辣呀,不過我冇試到之下唔知好唔好味,要問下yan先知了,不過應該唔錯既,haaaaaaaaaa~!


其實都幾低食呀~!
綜合來講野食都幾好味,夠地道價錢又公道,菠蘿包果然係最出名既招牌貨,幾好味,之後就係奶茶唔錯,最多人叫既都係常餐之類,因為又可以一次過試晒出名好味既野呀~!
灣仔春園街41號春園大廈地下

沒有留言:

張貼留言