2010年12月12日 星期日

華園柱侯齋燒鵝+雜款零食篇+bossini m&m~



係士多buy~!$3.5~!幾鍾意食既野呀,不過好似唔同左冇以前咁好食,
係口味唔同左定係而加好多味變左.....食落個淡味左呀~!haaaaaaaa!

魷魚片~!藍色既幾好味呀~!紅色辣到噴火呀~!

史蜜夫椰絲棉花糖~!見屋企有拎來食,唔知幾多錢呀,
軟綿綿既椰絲綿花糖幾好味,好唔太甜呀~!haaaaaaaaa!

豬肉鬆脆片~!又係屋企有拎來食,好似係$10幾到呀,好厚既脆片上面有少量糖衣加豬肉鬆,食落幾好味呀,不過幾熱氣下既~!haaaaaaaaa!


喱包又係豬肉鬆脆片,食落又係差唔多,不過個人比較鍾意上面果款呀~!


豬肉鬆又係好味呀~!


燒餅,入面又係有豬肉鬆既,不過唔記得左邊到buy呀,好味呀,想再食~!

係wellcome既天使蛋糕呀haaaaaaaa,即笑左,不過又唔錯呀~!

然本身一般涼果既野不過青梅我又幾鍾意食呀~!

炸蠔好味呀~~~~~!

好少可見有紙包裝既咖啡,唔算太濃既咖啡味呀,不過唔錯既~~!

樽裝會好味呀~!

樽裝會好味呀~!

五顏六色既M&M~好得意~不過要係到消費先可Bbuy呀~!

專比心參觀既bossini m&m~












個展好似到12月16日呀~!

沒有留言:

張貼留言