2010年12月2日 星期四

長洲一日遊食之旅~

同 yan and yin 一齊去長洲玩一日,主要係為左食呀,估唔到原來都幾多人去長洲~!



等梗船,仲未食早餐,buy 野醫肚,碼頭既野飲堅平呀,只係$3,buy左檸檬茶了~!

喱到既野食都幾平,仲要味道唔差,幾正呀~!

糯米卷,$6 @ 2,幾抵呀,加上好耐未食過,熱辣辣好味呀~!

牛肉球,$6 @2,又係幾好味呀~!

搭左1個鐘船一來到,即要試喱個呀,上次冇試到,喱次可以試了~!

龍捲風薯片,$15,原來有好多個味揀的,我地芝士味同燒肉味,其實都有點想試蕃茄味不過驚太多之下冇試了~!

份量真係好多下,食落既口感係比平時既薯片硬d同厚d,少少脆同油油地,咸咸地,兩
者既味道分別唔算太大既,仲要好似呀...只係芝士個味唔算太出,得好少芝士味,燒肉味比較上出d既,惹味少少咁呀~!

來到長洲必去既甜品店~!

必食芒果糯米糍,不過好奇怪呀有一件係唔同色的,以為係比錯豆沙之後問人了,之後個人話係芒果來既,半信之下照介落去了~!

果然真係芒果呀,睇唔出,原來有用紫糯米做皮,so咁既色,食落都幾好味呀,不過都係原味既白色皮好食點,因為清點呀,芒果唔算係好甜不過都ok呀~!

又係芒果腸粉,喱次係鴛鴦樣皮,一個係原味,一個係用芝麻皮,芝麻皮個味都幾濃,同芒果夾之下有少少特別既,不過漏漏地...都係原味好食點比較清呀,食落既口感仍然係咁滑,好味呀~!

反斗奇冰,個舖名好攪笑,喱間小食店好多野食呀,有雞蛋仔,夾餅,奶茶,刨冰,蛋卷...好多呀~!

不過吸引到我地既係喱個,佢有3個味既,本身想要紅豆,不過又想試特別之下要左奶黃,綠豆一定唔會要呀,因為唔食綠豆的~~~~~~!

好得意~!

睇住阿姐點整呀,好奇左,幾好玩咁呀~!

原來要剪開既~!

魚仔餅,奶黃味,$5~!

細件既,仲好啦唔洗太飽,食落個皮脆脆地外脆內軟又熱辣辣幾好味,個奶黃餡好多多多呀,邊食邊吱出來,唔錯呀~!

珍珠奶茶,紫色既係香芋珍珠奶茶,$10~!

唔太重奶味,同唔太甜既,不過鍾意咁呀~~~~!

喱個吹氣雞蛋仔真係好得意~~~~~~!

行行下,見到咁平之下,好奇之下要試了~!

只係炸皮來呀,冇肉咁制既,不過咁平之下預左啦,脆脆地口感唔錯,不過冇醬點來食之下太乾了唔太好食呀~!

甘永泰美食天地見到好多人係喱間buy魚蛋呀~!

魚蛋,好似係$10,貴貴地~!

比平時既魚蛋大粒少少少,個樣好似幾清淡,不過原來一d都唔淡既,味道少少咸得來略帶點鮮味,食落爽滑彈牙,感覺好新鮮呀,好好味,唔怪得咁多人buy呀~!

 想食海鮮唔知去邊間到食好,又去喱間呀,因為發現喱間真係最平的,$168有5個餸(4碟海鮮+一碟菜),照食了~!

坐入面有冷氣呀~!

豉椒聖子,喱個幾味呀,聖子幾大件,好爽口,不過份量太少了~!

薑蔥雞,5個餸裡面最大碟既一個,不過味道唔太好~!

扇貝,本身鍾意食,雖然未到好新鮮不過都ok~~!

蒜蓉少芥蘭,又係好大碟呀,d芥蘭食落有點硬唔太好食呀~!

芝士焗龍蝦,個賣相幾吸引,不過食落係冇咩芝士既味....只有椰汁味.....d蝦又冇乜肉,唔多掂~!唔怪之得平過其他既餐廳啦~

見到棉花糖忽然好想食,因為太耐冇見過喱款棉花糖了,仲要有咁多個味揀呀~!

整棉花糖用的~!

見人地整幾好玩咁呀~!

藍莓味棉花糖,$8,我未食過藍莓味呀,有少少既藍莓味,都唔錯,雖然好甜呀~!

聽人講有好大粒既魚蛋食,於是又周圍搵呀,見到有幾間有不過揀左喱到~!

有麻辣,原味and沙嗲~!

麻辣味魚蛋,$7,其實好大粒架,只係我影得太小了,個麻辣味唔算太辣,又係食落好彈牙,不過味道上冇甘永泰咁好食,仲試左沙嗲味呀,個人覺得沙嗲味好食點~!

新照記茶餐小食店,好個人係喱個buy糕點呀,原來雜誌有介紹過既~!

有好多款味揀,$4.5一件,有好大件的~!

我地揀左4件呀~最好味係椰汁糕and奶黃糕,反而冇試佢個出名糕點呀(唔記得叫咩名),因為睇落好似會好甜之下唔敢食~!
奶黃糕~好濃奶黃味呀,食落煙煙韌韌,好味呀~!
馬豆糕~個椰汁味比較少,同食落比較易散,好普通~!
綠茶紅豆糕~喱個幾特別,都幾濃綠茶味,不過少少少苦,配合返紅豆and馬豆都唔錯,4件裡面最唔甜既一件,so都幾鍾意呀~!

椰汁糕~係雪凍左既,同特別細件,好濃既椰汁味呀,好好味~~~~!

yan buy既龍鬚糖,有好多味揀既不過原味係最好,幾好味~~~~~~~!

本身想試喱到既芒果湯圓呀,點知"喜有家事 休息一天",即想起星爺套戲呀~!

行過見到有對新人結婚既相(唔通係天然?)haaaaaaaaaaaa!

幾藍既天空,好天氣,不過都好晒呀~!

而加出到有平安餐包,漢堡包同方包~~~~~~~~~~!

好大個貝穀~!

有海星~~~~~~~!

平時來到喱到都唔會buy野既,不過喱次幫襯左,貪得意之下~!

可以自己diy呀~!

buy左喱個,$9,都幾靚~!

見到有一間舖有好多貓呀,有成4隻咁多,好得意,不過有隻成日走來走去,有隻成日匿埋,最定都係喱兩隻,好型呀,又可愛~~~~~~~~!

小型搶包山~!

行行下又是黃昏了~!

開始暗~!

B&B踵間餐廳好靚呀,不過冇入到去食,因為太飽了~~~~~~~!

B&B踵間餐廳好靚呀,不過冇入到去食,因為太飽了~~~~~~~!

yin話有少少似九份,其實我都覺得呀,入去睇又係有小小民族特色既野來~!

到喱間入面係賣茶之用品呀~~~!


去海灘吹下風~~~~~~~~~!

有人放風箏中~~~~~~!

之後搭6:30船走了,不停食既一日,有機夏天要再來玩了~~~~~!

2 則留言:

  1. 話就話係小食唧,食咁多,你地真係好似掃街咁呀!

    回覆刪除