2010年12月22日 星期三

超羣麵包西餅芳心朱古力蛋撻+雜錦的聖誕景~






朱古力流心蛋撻,係超群buy,$7,比平時既蛋撻大個少少,個外表睇唔出有朱古力呀,只係見到蛋撻既中間多左舊糯米糍,一食落去d朱古力醬好澎湃咁流出來,好多呀,不過覺得朱古力味唔夠濃冇乜味,至於個蛋撻本身都唔錯,個蛋幾香滑,曲奇皮都幾脆,又唔太甜既,整體來講一般,賣點係朱古力but又冇乜朱古力味爭點呀,除朱古力味仲有另款奶皇味,下次有機既話食呀~!話唔話唔知喱間超群係味以前果間喱,以前都有一間超群,有麵包又係快餐店,算係多分店既,不過整整下唔見左,會唔會係喱間喱~~~~~~~~~~~~!
中環干諾道中23號香林大廈地下A舖






之前影果時係未有個果糖機既,而加有即影呀,haaaaaaaaaaaaaaaaa~!

澳海城果個本身係女來的,而加唔知點解變左個男,可能係不停會轉公仔呀~!

仲多左三眼仔呀~!

又一城又係大聖誕樹冇咩新意呀~!


荃灣喱個景係企鵝又幾得意呀~!

沒有留言:

張貼留言