2010年12月23日 星期四

麥提沙白朱古力+聖誕的禮物篇~




係ok buy,$8.9,而加麥提沙好貴呀,本身怕太甜唔敢試呀,因為係白朱古力多數都好甜,不過聽blog友唔會太甜,好似唔錯咁就試下了,果然係唔太甜wo,仲要味道唔錯,估佢唔到呀,白朱力既感覺好似一個個既白色雪球咁好有聖誕feel la~haaaaaaaa~!



桂baby比既朱古力thx>3<,唔知係咩牌子來呀,不過都幾好味呀~~~~~~!



crystal送的小禮物之一,好耐未食過呀,攪到而加又好想buy返來食tim,好鍾意佢個合kawaii,好濃咖啡味既朱古力,i like ar~!

thx kaka and crystal 既聖誕禮物呀 and gogo既聖誕卡(好耐冇見了)~>3<~~~~~~!

好靚既粉紅色外套,岩晒而加用呀,仲有件短tee~~~~!

好得意既毛毛球呀~~~~~!

thx桂baby既禮物>3<~!

thx桂baby既禮物>3<~!

KAWAII~~~~~~~~~~!喱個本身都想BUY~~~~!而加有太好了~~~~~~~!

沒有留言:

張貼留言