2010年12月19日 星期日

BO-LO'GNE Café & Bar+域多利監獄開放日~

sun同食之戰友aeris去喱到食,聽講少年食神介紹過既,去到時好似點幾到,都幾多人來喱到食呀,要等位,不過好快有位了~!




講下個餐廳,中文叫博洛尼亞,據聞是日本人開的~!


出名係麵包~!


入到去,其實個環境幾細得5,6張枱到,不過又唔會坐得唔舒服,比人既感覺都幾free,同唔少員工咁呀,大部份都是日本人,好似得2個到係香港人~!




即睇有咩食~!


除左都麵包,都有意粉食既,仲要係set~!


個價又唔係好貴呀,同ucc差唔多架呀,估唔到幾平呀~!


我地叫左兩個set,一個係卡幫尼汁煙肉意粉套餐,$70,and一個肉桂蘋果麵包套餐,$75,加$10可以轉cappuccino or lattle~!


MACHA(GREENTEA)-LATTE,我地兩個都轉左喱個,因為太吸引了,真係好好好正呀!!!!!!好有香濃既綠茶味,甜甜地,太讚了~~~~~~~~~~!


SPAGHETTI CARBONARA ,卡幫尼汁煙肉意粉~!


配兩塊丹麥多士的,味睇小喱兩塊多士,除左個賣相特別靚之外,仲係好好好味呀~~!!!個口感似多士同麵包之間既感覺,食落既鬆軟又酥脆,仲有個麵包本身幾香牛油味,再搽上牛油之下簡直是一絕,好好味,好想再食呀~~~~~~~!


個意粉亦不遜色,香濃既卡幫尼汁加上爽口煙韌既意粉,食落好creamy好好味~!


CINNAMON APPLE WITH ICE CREAM肉桂蘋果多士,可以話係喱到個招牌貨,賣相好吸引呀,酥脆既肉桂多士配上云喱拿雪糕喱個組合唔錯,半溶既雪糕滲入熱熱地既多士入面,食落半冷熱又甜甜地好正呀,甜得來又唔會太漏,好味呀~!
綜合來講係間值得推介既食店,環境同食物都十分好,感覺又幾舒服,最欣賞既係佢既GREENTEA and 麵包呀,有部份既麵包係可外賣的,價錢唔算太貴呀~!
中環鴨巴甸街41號

食飯之後行下去左域多利監獄,因為開放日呀,原來我地去果日係開放日既最後一日~!


佢喱次既開放日有埋個香港最早期照片展,香港攝影節~!


平時只係閘外見到既景,而加可入去睇下,都幾多人來參觀呀~!


想起星爺呀又~!


中區警署辦工大樓~!DETOUR 2010 ,係設計,藝術,文化既展覽,不過大家既目的大多數都注意在域多利監獄(我一定係呀XD),因為難得的開放日~!


喱面係香港攝影節,早期香港照片展~!


張紙可摺成相機樣呀~!


即上去參觀下~!


即上去參觀下~!




連門既側面都要有支街燈好古典呀~!


講下個大樓環境,係以藍白為主,西式設計既~!




好多上面既天花版都開了窿,唔知有冇忍者喱...haaaaaaa~!


每間房都差唔多~!


不能入去的~!


有幾個地方係藝術野來既,志在參觀唔會點影呀,喱個係裝調味料的~!




係紙既藝術~!


見到有雜誌既以為係咩,原來係一人帳篷呀~!



喱個房本身係餐廳,不過餐牌好新淨,唔似舊~!


密封的~!


通去其他地方睇~!


好新淨既感覺~唔通翻新過~好似呀~!






個感覺上好似係吧來呀~!


而加仲係味喱~~~~~~~~~~~~~~~~!


以前好常有喱類彫色玻璃既窗呀~!


係畫上去的呀~!




個鐘係味通知大家既喱?


有羽毛~!

竟然呀~~~~~~~~~!


kawaii~!


女厠有尿兜呀~~~~~~~~!


喱到好玩呀~!


因為可以係到畫野的~!


亂畫呀~!


之後去到個市集~!


因為好多文化人係度擺當呀~!


紙來的~!






去監獄~!






























喱到每個都係藝術~!








個影子好玩呀,投射出來既方向係相反既,好似同自己個影子溝通咁呀~!


估唔到連到都要見到~!











個作者好鍾意kitty定了呀~!


















個開放日比想像中多野睇呀,要用一日時間,唔知幾時再有開放日~~~~~~~~~~!





2 則留言:

  1. 多謝咁詳盡介紹! 我想告訴妳知, 每次在妳的留言, 都無法回覆? ?

    回覆刪除
    回覆
    1. E?點解回覆唔到既...?我睇下有冇set錯野先......

      刪除