2010年11月28日 星期日

日版芝士咖喱味合味道+shineway燒烤腸+又特價零食篇~






係sogo buy,特價$16.6,好想試好耐呀,but成日唔做特價之下唔捨得buy,喱個日版合味道比平時港版既合味道大杯點,打開已聞到好濃既咖喱味,同見到正方形既芝士粒,因為想濃味點之下落少水少少呀,so個湯變左杰杰地,仲好味!!!好濃既咖喱味好正呀,不過又唔太有芝士味,可以咖喱個味太強蓋晒個芝士味呀,不過都係幾好味既當咖喱味來食既話~!



shineway燒烤腸,係ok buy,$10@ 2,見幾平之下又buy來試下,食落兩款味係都唔多呀,偏淡味唔多好食呀~!



明治咖喱味粟米條,ok buy,特價$5.9,又係打開好濃咖喱味既,不過食落有點咸,又係普通味呀~!


弄一番芥辣青豆,係wellcome buy,特價$5.5,本身鍾意食青豆,but又唔食熟左既青豆,只食零食的ha,喱款幾青豆唔夠脆,個芥辣味普通呀~!



瀨戶漁太郎魷魚絲,係ok buy,$10,唔係成日有冇buy既零食,可能唔多人buy既,味道普通呀,不過煲劇會想食呀~!


係旺角既零食店buy既,$10有3支,有3個味不過揀了朱古力味,其實平時都成日見到喱隻便便糖,而加見有得平先buy,幾有朱古力味既,普通咁,haaaaaaaaa!





aeris請既韓國手信,好耐既時候比既唔記得post la,外層係朱古力脆皮,入面係糯米糍,
幾好味~!

貢茶,綠茶可爾必思,好似益力多,係綠茶味既,唔錯呀,haaaaaaaaa!

蘋果味黑醋,$3.9,幾好味,不過有點兒酸呀,haaaaaaaaa!

fd既fd既曲奇,幾好味,haaaaaaaaaa!

沒有留言:

張貼留言