2010年11月22日 星期一

糧船灣海膽養殖場+東龍洲炮台~

又去一日遊,喱次係去糧船灣海膽養殖楊同東龍洲砲台,由西貢搭船,船程差唔多要成1個半鐘架~好長!沿途經好多地方既,破邊洲,六角柱石等等~!


有人練習龍舟中~!

越近目的地既景同水色都越靚,不過中途會開始好大浪好恍,大家一定要小心(如會暈船浪既人真係要拎定膠袋...),因為我係個船頭影相,所以仲恍呀ha,差D整濕晒了(好在相機冇濕到),雖然係危D不過幾好玩ha~!and沿途有好多山都有山洞既,唔知有冇寶藏存喱~~~?!haaaaaaaaaaa!

好係拼了命既一張相,明明影出來個海好平靜,點解當時又會咁大浪喱~?喱個景唔記得係邊到來,不過幾特別,海and中間的石and個地都係成平線,可惜我影得太屎影唔到個精髓出來haaaaaaaaaaaaa!

幾經波折之下來到了~海膽養植場~!

經了風浪的船~!


其實個地方好多細,不過因時間既關係冇行晒,隨左海膽之外,聽講有間食泥鯭粥都好出名,不過冇試到呀~!

魚排~!

我諗喱隻應該係用來觀光既艇~!

第一個景係天后廟~!

之後係食野既地方,有好多人圍住果邊呀~!

原來係睇海膽,好勁呀夠膽掂唔驚佢拮到,我就唔敢呀.....不過聽返講正常之下係唔拮肉的,除非有野刺激到佢or太大力拎佢先係拮到~!

郁梗的,好想食,聽講好似$35~$50有一隻,不過唔知即開即食要等幾耐,so冇試,加上我地要去食飯了~!

係海到見到有海膽呀~!

食飯既地方,唔知本身叫咩名呀,定係就咁叫海膽養殖場~!

個食飯位入面開始就係東丫村~!

海膽既介紹~!

好大個芒果呀haaaaaaaaaaaaaa~!

我地食飯既位置~!

好攪笑,有隻狗係d位到轉來轉去,嚇到d人即彈呀,攪到我都有點驚,不過其實隻狗好純的,之後個人戴左隻狗去游水,引好多人注意呀~~~~~~~~~~~!

開餐了~!

啤啤佢~用茶杯~haaaaaaaaa!

菜湯~!

賣相真係好清呀,以為係冇味既,不過又唔係冇味既清清地咁啦~!

又係比好大碗白飯你自己任裝~~~~~~!

喱碟雞幾好味呀,好滑,個味道又唔錯,聽講係沙薑雞,不過食唔出有沙薑ha~~~~~!

必有蝦~~~~!普通既味道~!

喱條黃立倉幾好味,肉質嫩,食落好鮮甜~!

主力:海膽春卷呀~!


入面包左紫菜同海膽,食落只有少少少少少既海膽味,熟左既海膽唔太好食同會冇乜味呀,so唔太好味呀~~~~~~~~~~~!

椒鹽魷,成餐來講係最好味呀,食落好爽口~!

暢泳後既狗係到走來走去,由頭先大家好抗拒變左好受歡迎,個個都同佢玩呀~!

參觀完個海膽養植場之後,再搭船去東龍灣,原來除左砲台之外又係一個露營地來~!

個路線係一直上既,唔會太易迷路,同一直有好多指標~!

個海灘,夏天會唔會有人游水喱?haaaaaaaaaaa!


有兩間多士既,好似係食公仔麵既~!

喱間又係食公仔麵,仲有餃子and五花茶~!


yan食既魚片蛋公仔麵,好似幾好味咁呀,可惜我冇食到呀因為太飽了~~!

講返個路線~!

一直行開始又係靚景睇下呀~!



有洗手間呀,方便露營既人仕~!


好多人係到紮營,話時話好耐冇去露營呀,有機一定要去下~!

炮台既資料庫~!

個炮台~聽聞話係個炮台到兜一圈會有運行~!


不過入面既大炮拆晒....冇野睇..... == "

兜到去砲台既後面,個景仲靚呀~!

好靚呀~~~~實景靚萬倍架~~只係我景得太屎了......係喱個海闊天空之下,令個人都心曠神怡,精神左,心情都唔同了~!

見到下面有個人唔知做梗咩,唔通係釣魚.....點落到去架~!

之後3點幾到走人了,東龍洲真係幾靚,下次去露營時可以去喱到呀,諗返冇好去露營了......!

沒有留言:

張貼留言