2010年11月30日 星期二

尖沙咀伊呂波燒肉~

同食之戰友aeris去伊呂波到食lunch,lunch比平夜晚好多呀,係食日燒和牛既,聽講好好味想試下, book左位12:30~1:30,好在有book左位呀,上到去已經好多人,注意個lunch time係有限時的,一個鐘到呀,thx aeris推介呀~~~~~!



門面都好日本既感覺~!

lunch時間好多人食呀~!

我地係坐出面位既~!

出面位係坐TATAMI既,當然有得伸對腳落下面地下啦,唔係既話就好攰了XD~!

有房既,反而覺得房既坐位比較普通,雖然係比較free~!

冇用過調味料~!

日燒既舞台~!

即睇下有咩食,lunch會有平價既lunch set,so我地都叫左lunch set 了~!

牛肩肉set lunch,有和牛(牛肩肉),麵豉湯,蒸蛋,配菜and飯~!

個麵豉湯比較上多料既~!

前菜~!

和牛(牛肩肉)~!

爭取時間之下燒呀~!

好快就熟了~!

和牛本身都好好味,加上仲要係牛肩肉,更加好味呀,食落肉質鬆化唔韌,肉味既濃郁多汁,加上係燒之下好香口呀,好味好juicy,配合埋珍珠米之下更加好味~~!(飯可以任添呀!)

蒸蛋,個蛋好滑呀,仲要幾鮮甜,水水地既半凝固感覺又唔錯~!

另外仲叫個牛舌,件牛舌幾厚下,又係好味呀,食落好爽脆,又唔鞋,好味呀~!

Tiramisu雪糕,最初食唔出係咩味,只係覺得個味好熟,又好味,好奇之下有人幫我問左呀,
原來係Tiramisu,喱個雪糕好濃味同好有份量(唔易溶),幾好味,唔知係咩牌子既雪糕來喱,又想buy~~~!

以下係定焦之下影既,因為唔想走來走去企身就位咁揚,所以hea影la,攪到好蒙呀,下次拎變焦好了方便多,不過好懶拎呀,同慣用手機了~!








綜合來講係好滿足既一餐呀,建議lunch去食,bec比較抵,食物同景都一樣咁好既,又坐舒服呀,服務既態度又唔錯,下次有機會去多次呀~!
:尖沙咀金馬倫道23號金馬倫廣場1樓

沒有留言:

張貼留言