2010年11月15日 星期一

鐵皮糖果玩具檔懷舊的零食系列~

聽講鐵皮糖果玩具檔好多懷舊既玩具同零食buy,好奇之下走左去睇呀,本身打算只係睇下同buy少少少零食既,but見到有好多一包裝咁賣,同個老闆娘好幾好人介紹好多兒時既玩意之下就buy左包裝的喇,每包都唔同既價錢既,喱包係$20到呀~!



爆炸糖,兒時成日食,而加可回味下,佢有得散賣既,仲有幾個味呀,不過唔記得係邊幾個味了~!

喱個而加好少士多會見到呀,有既話已唔係喱個包裝了,


汽水糖,而加好士多都有得buy呀,可樂味係最經典呀~!

入面係心形既橙味糖~!

兒時既玩意,不過唔記得係自己有玩過定係見過人地玩過呀,haaaaaa!

好耐冇見過呀,不過市面有好多新包裝既喱個,haaaaaaa~!

好耐冇見過既風車,$5,不過唔打算食d糖呀檔裝飾好了~!

鐵皮糖果玩具檔,仲有好多童年既回憶,不過果到唔比影相架(喱張係唔知情之下影的),有興趣可去回憶下,最近成日返舊零食,不過最想食既都係唔再出既名星雪條呀~!

中環蘇豪伊利近街

好大隻,唔知仲有冇人放喱~?

唔係中秋節先有得睇既~!

古代扇~!

仲有冇人住架~!

唔好坐既位~!

沒有留言:

張貼留言